Thursday, May 28, 2009

Perasaan Anis saat ini

harini anis xsihat sangat...
em..macam2 terjadi dengan anis..
dugaan Allah bagi bagi menguatkan hati anis.
tapi anis cerita nanti ye..
anis jawab tag capiqa cayunk dulu
diz my 1st time jawab menda alah tag ni..

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
  • sedang sedih (sebab anis xde duit masa budak anak yatim tu mintak RM 10. anis bagi 60 sen je)

2. Saya nak makan?
  • nak makan RFC (Radix Fried Chicken) bak kata ayu produk halal tanggungjawab bersama

3. Saya tak suka?
  • ditengking (anis akan nangis dan sedih sangat lama)

4. Impian saya?
  • buat masa ni nak habis belaja dan bagi mak abah serta famili senang (doakan anis ok..)

5. Haiwan yang saya tak suka?
  • anjing yg pernah kejar anis masa anis kecik2

6. Saya harapkan?
  • dapat suami soleh (sebab nak dunia dan akhirat bahagia)

7. Jika boleh putarkan masa?
  • sesuatu yg xmungkin...tapi jika bole..anis nak masa anis kecil2..sebab anis sangat comel dan xde dosa masa tu.. (tapi tak boleh kan?)

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
  • err..harap2 sudah bertemu jodoh..dan punya paling x pun 2 orang cahaya mata. (haha..anis gatal dah)

9. Handphone saya adalah sebuah?
  • yela sebuah...xcukup duit nak beli dua buah..nape? nak tanye number pon anis ke? hehe

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
  • kalau capiqa sluas lautan..anis seluas langit terbentang..ekekeke..

11. Saya suka pada?
  • kedamaian pantai...keindahan senja...keasyikan bulan...kebiruan langit..kehijauan flora...

12. Kawan-kawan saya?
  • ada banyak..tapi sahabat kah? (mencari sahabat sejati)

13. Pernah dikhianati?
  • pernah (anis mahu jadi tabah mcm capiqa)

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
  • semoga mereka sedar suatu hari nnti
15. Senaraikan 8 orang untuk di Tag:

err..anis lum kenal ramai blogger...huhu..sory yer..
pada sesiapa yg sudi..silalah...


thanksCAPIQA....

1 comment:

  1. hihi.. mekacih siapkan homework. mari tabah bersama2! hihi.. ^_^

    *semuga cepat sembuh oke?*

    ReplyDelete